Dla Pary Młodej.

Hej!
Tęsknicie za wiosną? Ja baaardzo!!! Uwielbiam soczystą zieleń i ogrom kwiatów.
Dziś przypomnę Wam trochę jak jest wiosną...pokazuję zestaw kartkę w pudełku z okazji ślubu. Dość delikatna i skromna w dodatki. Ale ja lubię tak prosto... Uwielbiam tworzyć kwiaty do swoich prac, głównie z papieru. A po zeszłorocznych warsztatach z Ewą Constamcja polubiłam foamiran. Bardzo rzadko zdarza się abym użyła gotowych kwiatów.
Zapraszam do galerii :)
Pozdrawiam i do następnego.

Mój zestaw zgłaszam na wyzwanie: kartkowe ABC-a jak azur.


https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/01/a-jak-azur.html?m=1
ABC

Komentarze

  1. Przepięknie ...och ja też tęsknie za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i elegancki komplet, ładne kwiaty wyczarowałaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...