Japonia.

Witajcie. Dziś pokazuję Wam pracę zrobioną na wyzwanie Art Piaskownicy- Podróże małe i duże JAPONIA.
Na środku pracy jest umieszczone przesłanie, by spełniać marzenia. A jednym zwielu moich marzeń jest odwiedzić kraj kwitnącej wiśni , właśnie wówczas gdy kwitną całe hektary tych drzew... Wtedy jest bajkowy obraz, który wielekrotnie mozna było zobaczyc w tv.



Wyzwanie znajdziecie tutaj:

Japonia
http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/12/podroze-mae-i-duze-japonia-edycja.html?m=1
Oto moja, gotowa, trójwymiarowa praca a poniżej pokazuję co pokolei wykonywałm.
Na początek szkic obrazka.

Niestety nie udało mi sie zrobić zdj. tuż po pomalowaniu. Użyłam kredek akwarelowych oraztradycyjnych farbek akwarelowych.Nastepnie Zabrałam się za wycinanie gałęzi na których zakwitną kwiaty. Pomalowałam je akwarelami i przykleiłam na kostki dystansowe.
Kolejnym krokiem było zrobienie kwiatów wiśni. Wycielłam je z papieru dziurkaczem. Środki pomalowalam żółta kredką akwarelową. A brzegi i spód potuszowałam distressami. Następnie trochę ugniatania na piance. Dodatek precików oraz namalowane wewnątrz kwiatów kropeczki kredką akwarelową.


Na środku jak juz wspomniałam jest sentencja, którą zrobiłam stemplami. Ostatnio dość często używam tego zestawu w moich pracach ;)







Enjoy.

Komentarze

  1. Piękna praca, ja też chętnie odwiedziłabym Japonię:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedzenie kraju kwitnącej wiśni jest na mojej liście rzeczy do zrobienia 😊 super praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca pełna orientalnego klimatu. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT Art - Piaskownica :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...