Kolorowa papuga.

Hej!
Jakiś czas temu pojawiło się najednym z blogów wyzwanie pt.doodling czyli bazgrolenie.
Nawet nie maciepojecia ile radości miałam przy tworzeniu pracy, która Wam dzisiaj prezentuje. Długo. Ba nawet bardzo długo niczego nie narysowałam, malowałam czy też bazgroliłam. Aż tu nagle... I oto jest korowa papuga w dżungli.
Do kolorowania używałam kredek akwarelowych, które niedawno kupiłam w empiku w promocji. 3y kolorów marki Cradu kupilam za ok 36 zł. Jak dla mnie o na moje potrzeby dają radę ;)


Moją pracę zgłaszam na wyzwanie 123 scrapuj Ty: znajdziecie je tutaj 123
http://123scrapujty.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-107-doodling.html?m=0

Będzie miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci kalendarza.

Komentarze

  1. Przepiękna praca! Urzekły mnie kolory! Szama gęba się uśmiecha do tych kolorów- szczególnie w te ponure deszczowe dni:) Dziękujemy że bawiłaś się z nami w 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna papuga :) Kolory niesamowicie energetyczne, piękny doodling!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...