Drugie życie puszki.

Witajcie wczoraj odbył się live z 'Sztuka Alchemii z Karoliną Bukowską'. Dziewczyny mediowały puszki, a że u mnie niestety kiepsko z takimi produktami to wykonałam wersję scrapową :)
Oto drugie życie puszki- posłuży jako przybornik, a takich oczywiście nigdy dość w pracowni.
W pracy użyłam:
-papier Galeria Papieru: Wigilia w lesie 06
-motylki z arkusza do wycinania Altair Art:vFoggy Deu-Butterflies
- washi tape
- tekturka serca: I kropka (potuszowana -Distress Ink grouno espresso/cieniowanie taga)
-mikrokulki:złote ayeeda powder 3d od 13@rts
-kwiaty wykonałam własnoręcznie z papieru wycinając z dziurkaczy
-wykrojniki: serwetka, gałązki, listki
-lniany sznereczek przy tagu




Pracę swoją zgłaszam na wyzwanie:
Misz masz papierowy

oraz

Wyzwanie #38 - Bingo Essy-floresy


Wybrałam linię poziomą 8/3/5 
Sznurek, którego użyłam do przywiązania taga;
Tekturka:serduszka to tekturka I kropka wycinanki tekturowe, potuszowana distressem;
trzy kolory: odcienie brązu/biały oraz złoty.



Komentarze

  1. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna praca. Przyjemna dla oka i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, jak pięknie skomponowana!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy "Miszmasz Papierowy ":)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Chwili dla siebie...

Flower harmony.