Drugie życie puszki vol.2

Nowe życie puszki vol.2
 Jakiś czas temu pokazywałam Wam scrapową puszkę. Myślałam,że mając tylko gesso, pastę strukturalną i zwykłe farby akrylowe nie da się stworzyć nic fajnego mix mediowego. To moja pierwsza taka praca i powiem szczerze że jestem zadowolona ;)
 Co prawda gdy była na początku pomalowana na biało, nie byłam pewna czy uda mi się stworzyć coś fajnego, czy czasem nie będzie wyglądać gorzej.
 Ale gdy tylko dodałam czarne cienie to już zaczęło mi się podobać. Później to już była zabawa w kolory. Zainspirowała mnie do pracy Karolina Bukowska ,która na swojej stronie Alchemia Sztuki Z Karoliną Bukowską,( znajdziecie tutaj -> https://www.facebook.com/groups/1745359819110238/) inspiruje swoją twórczością nie tylko mnie, pokazując przepiękne prace.
Udało mi się po raz pierwszy stworzyć coś w tej technice. Zachęcam do podglądania Karoliny oraz mojego fp. Pozdrawiam i do następnego ;)




Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie Art-piaskownicy wyzwanie

W mojej pracy nie tylko widoczny jest morski kolor, ale także złoty, który kojarzy się ze złocistą, piaszczystą plażą. 
Ponad to w pracy dodałam kwiaty, a jak kwiaty to na pewno lato,a jak lato to wakacje ;)

oraz zgłaszam puszkę na wyzwanie 
Filigranki wyzwanie

Komentarze

  1. Piękna praca! I to w dodatku Twoja pierwsza, tym bardziej jest to powód do dumy, bo wyszła super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, niesamowita praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i praktyczny projekt. Robi wrażenie! Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu z Filigrankami. Miłego dnia. Karolina z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Przywołuję wiosnę! W kolorach fajerwerków.