Mały książę- próba sił akwarelą

Któż z nas nie czytał małego księcia... 
Ech wspaniała książka, przepiękne cytaty, które często chwytają mocno za gardło. 
Czytałam ją dawno za czasów szkolnych i przyznam się, że chyba wtedy nie do końca wiedziałam o co w niej chodzi. 
Teraz gdy 3 dychy ;) na karku chcę do niej powrócić.
 Bo teraz chyba już wiem o życiu trochę więcej.
Pokażę Wam moją inspirację. 
Jest to obrazek akwarelowy, który śmiało może zawisnąć w pokoju dziecięcym... 
Oglądajcie i poczytajcie cytaty, które zostawię Wam niżej.





"Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić"

"Dla całego świata możesz być nikim, dla kogoś możesz być całym światem"

"Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku"

" Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół"

"Pewnego przyjaciela poznaje się w niepewnym momencie"

"Straciłeś dla mnie tyle czasu, że poczułem się ważny"

"Przyjaźń poznaje się po tym, że nic nie może jej zawieźć a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć"
po więcej przepięknych i wzruszających cytatów odsyłam do książki ;)

Moją akwarelę zgłaszam na wyzwanie :

sklepu Essy floressy #39 Moodboard kosmiczny

na wyzwanie sklepu Filigranki #38 Praca z cytatem

oraz 
na wyzwanie Artimeno-#69 Praca dla dziecka

Komentarze

  1. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna interpretacja wspaniałej książki :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny obrazek! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca :) Ja także już "za dorosłego" przeczytałam Małego Księcia - i zupełnie wszystko inaczej się rozumie, niż czytając książkę w szkole ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, wyjątkowa praca!! W imieniu DT Artimeno dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Lift pracy Klaudii