Moje pierwsze LO

Witajcie :)
Ostatnio stawiam sobie nowe wyzwania. I tak jak we wcześniejszym poście pisałam, że nigdy nie bawiłam się mediami, tak nigdy też nie robiłam LO. 
Zazwyczaj wykonuję kartki okolicznościowe czy inne pamiątki wykonane metodą scrapbookingu. 
Co jeszcze jest widoczne w  LO użyłam stępli, jak do tej pory jedyne jakie używałam to te z napisami "wesołych świąt" lub "młodej parze". Jakoś chyba nie potrafiłam ich nigdy wykorzystać. Ach zaskakuję sama siebie :)
Na zdjęciu jestem ja ;), zostało one zrobione podczas wakacji w przepięknej Wenecji. Jedna z uliczek, których jest tam cały labirynt, była nazwana moim imieniem.
Stąd też kolorystyka mojego layoutu. 
No dobra przyznam się ja po prostu uwielbiam niebieski we wszystkich jego możliwych odcieniach.
Zapraszam do oglądania i do następnego.







Moją pracę zgłaszam na wyzwanie APScraft :wyzwanie
 na wyzwanie Tree wishes wyzwanie
oraz na wyzwanie Kwiatu dolnośląskiego wyzwanie



Komentarze

  1. Jesteś pewna, że to Twoje pierwsze LO?? Jest rewelacyjne :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak moje pierwsze. Ale zanim je zrobiłam obejrzałam wiele tutoriali i jeszcze więcej zdjęć ;)

      Usuń
  2. Świetna praca w cudnej kolorystyce :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie i piękna oprawa :) Dziękujemy ponownie za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...