Monochromatycznie czyli kartka w jednym kolorze

Witajcie w ten piękny słoneczny dzień!
Dzisiaj Wam pokazuję kartkę monochromatyczną. 
A, że uwielbiam niebieski to właśnie w tym kolorze stworzyłam kartkę.

W mojej pracy użyłam papierów z Altair Art, mają naprawdę piękne i romantyczne papiery, bo w końcu to kartka ślubna więc musi być taka ;)

Użyłam papierów z kolekcji Flower Harmony oraz Foggy Dew.

tło:  AltairArt - Foggy Dew - Blue Monday/Wild Geese
warstwa: AltairArt - Flower Harmony 04
motylki : AltairArt - Flower Harmony - dodatki 09






moją kartkę zgłaszam na wyzwanie Altair Art wyzwanie



Komentarze

  1. Świetnie wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful romantic wedding card. Thank you for playing with us at Altair Art challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. so pretty card and color combo! thank you for playing along with us at AlrtairArt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...