Straszny Dwór Baby Jagi

Witajcie. Ostatnio mnie tu dość mało, ale to dlatego,że mam dużo pracy. Na stronie Decoratorium był live z Karoliną Bukowską, nie mogłam go sobie odmówić  To była inspiracja dla DecoArt Polska ( https://www.facebook.com/groups/960483030780794/) z wykorzystaniem ich produktów. Jakiś czas temu dostałam od Karoli farby tego producenta i miałam okazję by nareszcie móc je wykorzystać.
Przedstawiam Wam Straszny Dwór Baby Jagi. Boooo 
Karolina Bukowska użyła gotowej bazy, a ja swoją zrobiłam z kartonu. Potrzeba matką wynalazków. Użyłam w pracy: czarnego gesso, farbowanej gazy, mchu, ręcznie robionych dyni 3d i farb akrylowych, w tym tych z Deco Art.
Pozdrawiam Was











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...