Kocie sprawki.

Witajcie. Ostatnio lubię wycinać ;) 
Wycinam listki z pasów dodawanych w gratisach, wycinam kwiaty z arkuszy lub stempelki. 
To takie odprężające zajęcie.
 Kiedy czasem po ciężkim dniu nie mam sił na nic, to gdy zasiadam w fotelu z ciepłą herbatą biorę nożyczki w dłoń i... i wycinam. 
Bo wiem, że zawsze znajdzie się ktoś, kto na już będzie potrzebować kartkę, a wtedy taka z wycinanek robi się najszybciej ;)
Dzisiaj pokazuję Wam kartkę na parapetówkę z uroczym hasłem " Nie ma jak w domu". 
Ale wiecie co. Coś w tym jest, ja najlepiej czuje się u siebie, gdzie mogę się zaszyć, gdzie mogę założyć dres i bluzę. 
Wy też tak macie?









Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie http://art-piaskownica.blogspot.com ->wyzwanie

oraz http://diytozts.blogspot.com ->wyzwanie

Komentarze

  1. Osobiście kocham bluzę i dres w moim domowym zaciszu :-). Wycinanki podziwiam , mnie nożyczki absolutnie nie słuchają i jak mam coś ręcznie wyciąć to dostaję drgawek , od razu jestem zła. Twoja kartka z wycinanek bardzo udana, a kociak taki wesolutki. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kociak na karteczce. :) Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza i taka pozytywna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...