Moc czarnego koloru

Witajcie kochani. 
Dziś pokazuję wam czarną moc koloru. 
Znowu zabrałam się przerabianie puszki. 
Bazą jest metalowa puszka po herbacie, pomalowałam na czarno, tło stanowi wzór położony pasta modelującą przez maskę i pasta piaskowa.
 Użyłam produktów DecoArt Polska, pasty Renesans. 
Trochę gazy, wyciski z masy samoutwardzalnej, złomki ze sklepu Retro Kraft Shop, kulki Pentart i gotowe. Całość kleiłam gel medium, to chyba najlepiej trzymający klej ;)








Moja puszkę zgłaszam na wyzwanie
Art Piaskownicy -> 

MIXED MEDIA - złoto ale i złocenia, złote dodatki

Moje złocenia wykonane są pastą pozłotniczą Renesans -Złoto Blade.
A link do wyzwania znajdziecie tu:
wyzwanie

Komentarze

  1. Świetna metamorfoza. Efekt jest imponujący i robi ogromne wrażenie! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy i pozdrawiam cieplutko!🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Прекрасная работа! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...