Romantycznie w fioletach.

Hej kochani.
Pokazuję Wam kartkę urodzinową. 
Fioletowy zestaw papierów, który użyłam to Lavender hills z Craft O'Clock , kolekcję znajdziecie tutaj -> https://craft-o-clock.pl/pl/c/11-LAVENDER-HILLS/49
Ja użyłam arkuszy 02, 03 i 06. 
Motyl i napis to oczywiście stemple, ale także na kartce bazowej do urozmaicenia tła wykorzystałam stempel z pismem odręcznym.
Do zrobienia kwiatów użyłam wykrojnika z Craft Passion - kwiaty nr 5, gałązki to oczywiście nr 7 i pocięta nr 2. warstwę tła stanowi serwetka z listkami tej samej marki.
Całości dopełnia pasująca kolorystycznie wstążka.






Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie #16 Delikatna i romantyczna Craft o'clock


Komentarze

  1. Piękna kartka, kwiaty cudne 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Craft O'Clock 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna praca, śliczne kwiaty, dziękuję za udział w wyzwaiu Craft O'Clock.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...