Walentynkowe serduszko

Hej kochani po dłuższej przerwie w blogowaniu wracam do Was z walentynkowym serduszkiem. Od jakiegoś czasu bardzo wciągnęłam się w mix media. Bardzo odprężające zajęcie :) Baza jest metalowa puszka po czekoladkach, pomalowałam ja w ukochany niebieski/turkusowy kolor, tło stanowi maska w serduszka z Agaterii. Użyłam produkty DecoArt Polska. Trochę gazy, ręcznie robione kwiaty, wyciski z masy samoutwardzalnej, kulki Pentart i gotowe ;)
Mam nnadzieję, że osoba obdarowana schowa tam coś pięknego.





Moja puszkę zgłaszam  na wyzwwanie
 scrapek.pl "Z sercem..." ,które znajdziecie tutaj :wyzwanie


oraz na wyzwanie Scrap and me ->wyzwanie
oraz na wyzwanie studio75 ->wyzwanie


Do zobaczenia

Komentarze

  1. Fantastycznie je zmediowałaś, bardzo mi się podoba:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75 - DT Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mediowanie! dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacja! Kolory i dodatki obłędne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, świetne są te kolory i klimat :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...