Nowe wyzwania!


Witajcie kochani! 
Dzisiaj moja pierwsza inspiracja dla Tekturki Pure & Natural Craft. 
Zakochałam się w tych wiankach, więc nie mogło być inaczej i pierwsza praca powstała właśnie z nimi. Ten wianek znajdziecie tutaj -->https://pureandnaturalcraft.com.pl/…/Tekturka-Wianek-Sub…/80

Mnie wprost zachwycił swoją subtelnością!
Papiery są z Craft and You design, papier użyty do liści to Craft O'Clock. 
Wykrojniki to moje ulubione z Craft Passion,ręcznie robione kwiaty nr 5 oraz gałązki nr 3 i nr 7, a motylki to LemonCraft.
Pozdrawiam
Regina 



Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy ->wyzwanie


oraz na wyzwanie Scrap&me ->wyzwanie



Komentarze

  1. Urocza praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) dziękuję za udział w wyzwaniu w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...