LO

Witajcie kochani, ostatnio trochę mnie tu mało, ale postaram się to nadrobić. Dzisiaj przychodzę do Was z LO- layoutem. Stworzony na wyzwanie u Alchemia Sztuki Z Karoliną Bukowską , którego sponsorem jest Pasja Tworzenia - dpCraft .Postanowiłam podjąć wyzwanie ponieważ tablica inspiracyjna jest w zupełnie w nie moich kolorach- jasnych i pastelowych, ale pomyślałam, że trzeba wychodzić ze strefy komfortu. Moje dotychczasowe prace mediowe były dość ciemne i w mocniejszych kolorach.
Baza mojego LO to papier z kolekcji Sklep Craft O' Clock - Vintage Bisou, przez szablon od Agaterii- Damask nałożyłam klej i ozdobiłam folią do złoceń od ITD Collection, druga maska była od SnipArt i nałożyłam modeling paste ,którą pokolorowałam farbą akrylową Spun Gold od DecoArt.
Reszta dodatków to: robione ręcznie (przeze mnie) papierowe kwiaty, wyciski z masy samoutwardzalnej malowane farbami akrylowymi, 3d powder i 3d balls, żwir drobny barwiony od 13@rts, brokat jasny złoty od 13@rts, dratwa, metalowe ozdoby, wstążka bawełniana, tekturka od Pure and Natural Craft, a przede wszystkim zdjęcie mojej Zosieńki 
Miłego wieczoru









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Chwili dla siebie...

Flower harmony.