Romantyczny TAG

Dzień dobry 
Nowy tydzień - nowe wyzwania. Bardzo polubiłam tą formę prac i ostatnio często się u mnie pojawia.A na stronie dziś pastele..ja i pastele... hmm sama chyba bym się po sobie tego nie spodziewała 😄 Z czego powstała? Przepis: baza tag Snip Art - Pracownia Artystyczna,gesso,farby akrylowe różowe- 13 arts ARTelier - FlLAMINGO PINK i CORAL PINK oraz DecoArt Media Vintage efect wash w kolorze PATINA, szablon damask 13 arts ARTelier + tusz distress,szblon gałązka Snip Art - Pracownia Artystyczna + pasta modelująca DecoArt Media, tekturka wianek Feather Wreath- Tekturki Pure & Natural Craft ,dużo odlewów, 3d powder i 3d balls.
Miłego dnia






Mój tag wyzyłam na wyzwanie Art Piaskownicy -> wyzwanie


oraz na wyzwanie Snip Art wyzwanie

Komentarze

  1. Beautiful project! Thank yoy for joining Snip Art April challenge! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny jest!! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie zestawione kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Chwili dla siebie...

Flower harmony.