Urodziny w jesienną aurę



Witajcie. Dzisiaj pokazuję Wam kartkę z okazji 70 urodzin. To już poważny wiek, tzw. jesień życia. Jubilatowi życzę aby jego jesień była bardzo kolorowa ;)

Przyznajcie się kto lubi z Was jesień? 
Ja może nie jestem ogromną fanką tej pory roku, ale są rzeczy za która ją lubię. 
Niektórzy powiedzą "No nie, znowu jesień, znowu będzie padać, wiać i idzie zima..." 
A ja powiem kolorowe liście malują nam krajobrazy, szeleszcząc wesoło pod nogami. 
Lubię gdy mamy prawdziwą złotą jesień, uwielbiam babie lato czyli przełom września i października, który przynosi słońce. 
Lubię przymrozki, które malują trawę o poranku na srebrno,lubię długie wieczory, gdy można poscrapować, a nad wszystko uwielbiam ten czas przy kominku pod kocykiem z herbatka cytrynową ;) 
I choć tęsknie za latem to jesień wydaje się takim trochę magicznym czasem...






W pracy wykorzystałam papiery z Galerii Papieru, grafiki "Jesienne urodziny" od Bloom Craft, zielone kulki na druciku, złote mikrokulki i kulki styropianowe

Moją jesienną pracę zgłaszam na wyzwanie Bloom Craft



Komentarze

  1. Piękny wiek, piękna kartka, piękne wykorzystanie grafik BloomCraft. Brawo!
    Dziękuję za dołączenie do wyzwania BloomCraft! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...