Przywołuję wiosnę! W kolorach fajerwerków.

Przywołujemy wiosnę 😁 Lubię tak czasami podłubać, poprzyklejać, pomazać, pomalować i pochlapać... Szkoda, że tak mało czasu mam na te przyjemności. 
Za oknami szaro i ponuro. Choć lubię zimę, ale tą prawdziwą ze śniegiem i mrozem, to dziś chcę złapać kilka promieni słońca, zapach kwiatów by naładować się energetycznie na kolejne dni ciężkiej pracy.

Baza okrągła 20cm od @DekorWood.pl, wyciski z masy, farby akrylowe, żel medium do klejenia i bitum.
Foremki oczywiście od Retro Kraft Shop.
Motyl to papier ryżowy od @ITDcollection
Farby to feria barw i kolorów niczym fajerwerki... DecoArt, Pentart, 13@art
Bitum do zrobienia cieni.




Mam nadzięję, że i Wam choć troszkę wiosna zawitała w głowie. Choć na trochę nastał romantyczny nastrój w waszych umysłach , tak samo jak wtedy gdy dookoła pachną kwiaty, ciepły wiatr muska naszą skórę razem z promieniami słońca. Dookoła latają motyle, które nierzadko czujemy w brzuchu lub tak jak inni mówią, że czują fajerwerki ;) . Cudownie jest przywoływać niezwykłe chwile... Rozmarzcie się choć na trochę i poczujcie to też.

Pracę swoją zgłaszam na wyzwanie bloga Klub Twórczych Mam
link tutaj -> Klub Twórczych Mam




Komentarze

  1. Sięm zachwycam za każdym razem gdy widzę tą pracę <3. Dziękuję za udział w zabawie KTM .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takiej pracy wiosna na pewno przybedzię :) Dziękujemy za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło.
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tag z przesłaniem

Flower harmony.

Chwili dla siebie...